Critical Language and Literary Studies

آ

  • آموزش راهبردهای فراگیری زبان پژوهشی پیرامون آموزش و بازخورد صریح راهبردهای فراگیری زبان: بررسی سن فراگیران [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • آموزش زبان آموزش زبان به کمک قصه [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • آوای میانجی بررسی کتابهای درسی سال تحصیلی 88 – 87 دورۀ ابتدایی از نظر میزان هماهنگی در استفاده از آوای میانجی /j/ به شکل حرف «ی» یا همزه «ء» [دوره 2، شماره 1، 1388]

ا

  • ادبیات نقد تفسیری یا نقد توصیفی؟ (تأثیر نقد بر خلاقیت های ادبی) [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • ادبیات شفاهی آموزش زبان به کمک قصه [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • اراده و تصمیم مبانی تئاتر ارسطوئی با استناد به نمایشنامۀ «ادیپ شهریار» اثر سوفکلس [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • استعارة باززایی مرگ یا جاودانگی تحلیلی روانکاوانه از غزلیات ویلیام شکسپیر [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • استغراق مبانی تئاتر ارسطوئی با استناد به نمایشنامۀ «ادیپ شهریار» اثر سوفکلس [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • اضطراب در جستجوی شبکه های تصویری و کلامی متن بیگانه اثر آلبر کامو [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • انسجام کلام نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • انگیزه ی بیرونی انگیزه و نقش آن در رفع یا کاهش خطاهای زبان آموزان [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • انگیزه ی درونی انگیزه و نقش آن در رفع یا کاهش خطاهای زبان آموزان [دوره 2، شماره 2، 1388]

ب

  • بازخورد صریح پژوهشی پیرامون آموزش و بازخورد صریح راهبردهای فراگیری زبان: بررسی سن فراگیران [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • بازنمایی چند رسانه‌ای بررسی تاثیر حافظه کوتاه مدت بر توانایی یادگیری واژگان زبان انگلیسی فراگیران فارسی زبان از طریق تلفن همراه [دوره 2، شماره 2، 1388]

پ

  • پیرنگ مبانی تئاتر ارسطوئی با استناد به نمایشنامۀ «ادیپ شهریار» اثر سوفکلس [دوره 2، شماره 1، 1388]

ت

  • تجزیه و تحلیل مقابله‌ای بررسی سیر تحول زبانشناسی مقابله‌ای [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • تخیل فضا و کارکرد تخیل در اثر ژان ژیونو : شاه سرگرمی ندارد [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • تراژدی مبانی تئاتر ارسطوئی با استناد به نمایشنامۀ «ادیپ شهریار» اثر سوفکلس [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • تراژدی در جستجوی شبکه های تصویری و کلامی متن بیگانه اثر آلبر کامو [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • ترس در جستجوی شبکه های تصویری و کلامی متن بیگانه اثر آلبر کامو [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • تکواژ بررسی کتابهای درسی سال تحصیلی 88 – 87 دورۀ ابتدایی از نظر میزان هماهنگی در استفاده از آوای میانجی /j/ به شکل حرف «ی» یا همزه «ء» [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • تلطیف (گذر) زمان بینش همگن سازانه در متن نوشته های توصیفی امیل زولا: درباپی ناتورالیسم یا بازنمود اندیشه ی تخیلی؟ [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • تئاتر ارسطویی مبانی تئاتر ارسطوئی با استناد به نمایشنامۀ «ادیپ شهریار» اثر سوفکلس [دوره 2، شماره 1، 1388]

ج

  • جاودانگی مرگ یا جاودانگی تحلیلی روانکاوانه از غزلیات ویلیام شکسپیر [دوره 2، شماره 1، 1388]

چ

  • چسبندگی اشیاء بینش همگن سازانه در متن نوشته های توصیفی امیل زولا: درباپی ناتورالیسم یا بازنمود اندیشه ی تخیلی؟ [دوره 2، شماره 2، 1388]

ح

  • حافظه کوتاه مدت بررسی تاثیر حافظه کوتاه مدت بر توانایی یادگیری واژگان زبان انگلیسی فراگیران فارسی زبان از طریق تلفن همراه [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • حقیقت نقد تفسیری یا نقد توصیفی؟ (تأثیر نقد بر خلاقیت های ادبی) [دوره 2، شماره 1، 1388]

خ

  • خوانش نقد تفسیری یا نقد توصیفی؟ (تأثیر نقد بر خلاقیت های ادبی) [دوره 2، شماره 1، 1388]

ر

  • راهبرد های فراگیری زبان پژوهشی پیرامون آموزش و بازخورد صریح راهبردهای فراگیری زبان: بررسی سن فراگیران [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • رده‌شناسی زبان بررسی سیر تحول زبانشناسی مقابله‌ای [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • رژیم شبانه بینش همگن سازانه در متن نوشته های توصیفی امیل زولا: درباپی ناتورالیسم یا بازنمود اندیشه ی تخیلی؟ [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • روساخت نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • رویکرد آموزش ارتباطی زبان آموزش زبان به کمک قصه [دوره 2، شماره 2، 1388]

ز

ژ

  • ژان ژنه از ابرسوژه تا ناسوژه جلوه‎های متناوب قدرت در نمایشنامه‎ی سیاها اثر ژان ژنه [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • ژرف ساخت نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • ژیلبر دوران فضا و کارکرد تخیل در اثر ژان ژیونو : شاه سرگرمی ندارد [دوره 2، شماره 1، 1388]

س

  • سیاها از ابرسوژه تا ناسوژه جلوه‎های متناوب قدرت در نمایشنامه‎ی سیاها اثر ژان ژنه [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • سبک ترجمه نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • سرنوشت محتوم در جستجوی شبکه های تصویری و کلامی متن بیگانه اثر آلبر کامو [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • سن پژوهشی پیرامون آموزش و بازخورد صریح راهبردهای فراگیری زبان: بررسی سن فراگیران [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • سوژه از ابرسوژه تا ناسوژه جلوه‎های متناوب قدرت در نمایشنامه‎ی سیاها اثر ژان ژنه [دوره 2، شماره 2، 1388]

ش

  • شخصیت پردازی بررسی نقشمایه‌ نامه در نمایشنامه‌ هملت [دوره 2، شماره 1، 1388]

ع

  • عشق مرگ یا جاودانگی تحلیلی روانکاوانه از غزلیات ویلیام شکسپیر [دوره 2، شماره 1، 1388]

غ

  • غزلیات شکسپیر مرگ یا جاودانگی تحلیلی روانکاوانه از غزلیات ویلیام شکسپیر [دوره 2، شماره 1، 1388]

ف

  • فرهنگ زبان آموزش زبان به کمک قصه [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • فضاهای بینابینی فضا و کارکرد تخیل در اثر ژان ژیونو : شاه سرگرمی ندارد [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • فضاهای کلی فضا و کارکرد تخیل در اثر ژان ژیونو : شاه سرگرمی ندارد [دوره 2، شماره 1، 1388]

ق

  • قدرت از ابرسوژه تا ناسوژه جلوه‎های متناوب قدرت در نمایشنامه‎ی سیاها اثر ژان ژنه [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • قرآن نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • قرآن پژوه نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • قصه آموزش زبان به کمک قصه [دوره 2، شماره 2، 1388]

ک

  • کتابهای درسی بررسی کتابهای درسی سال تحصیلی 88 – 87 دورۀ ابتدایی از نظر میزان هماهنگی در استفاده از آوای میانجی /j/ به شکل حرف «ی» یا همزه «ء» [دوره 2، شماره 1، 1388]

گ

  • گاستون باشلار فضا و کارکرد تخیل در اثر ژان ژیونو : شاه سرگرمی ندارد [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • گفتمان از ابرسوژه تا ناسوژه جلوه‎های متناوب قدرت در نمایشنامه‎ی سیاها اثر ژان ژنه [دوره 2، شماره 2، 1388]

م

  • ماهیت انگیزه انگیزه و نقش آن در رفع یا کاهش خطاهای زبان آموزان [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • مرگ مرگ یا جاودانگی تحلیلی روانکاوانه از غزلیات ویلیام شکسپیر [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • میزان هماهنگی بررسی کتابهای درسی سال تحصیلی 88 – 87 دورۀ ابتدایی از نظر میزان هماهنگی در استفاده از آوای میانجی /j/ به شکل حرف «ی» یا همزه «ء» [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • مضمون بررسی نقشمایه‌ نامه در نمایشنامه‌ هملت [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • مقایسه زبانها بررسی سیر تحول زبانشناسی مقابله‌ای [دوره 2، شماره 1، 1388]

ن

  • نشانه-معناشناسی از ابرسوژه تا ناسوژه جلوه‎های متناوب قدرت در نمایشنامه‎ی سیاها اثر ژان ژنه [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • نظام تخیلی بینش همگن سازانه در متن نوشته های توصیفی امیل زولا: درباپی ناتورالیسم یا بازنمود اندیشه ی تخیلی؟ [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • نظریه شناختی بررسی تاثیر حافظه کوتاه مدت بر توانایی یادگیری واژگان زبان انگلیسی فراگیران فارسی زبان از طریق تلفن همراه [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • نقد توصیفی نقد تفسیری یا نقد توصیفی؟ (تأثیر نقد بر خلاقیت های ادبی) [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • نقد جدید نقد تفسیری یا نقد توصیفی؟ (تأثیر نقد بر خلاقیت های ادبی) [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • نقد روانکاوی ژک لکان مرگ یا جاودانگی تحلیلی روانکاوانه از غزلیات ویلیام شکسپیر [دوره 2، شماره 1، 1388]

  • نقشمایه نامه بررسی نقشمایه‌ نامه در نمایشنامه‌ هملت [دوره 2، شماره 1، 1388]

و

  • وجوه و نظایر نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • وحدت سه‏گانه مبانی تئاتر ارسطوئی با استناد به نمایشنامۀ «ادیپ شهریار» اثر سوفکلس [دوره 2، شماره 1، 1388]

ه

  • هم جوشی دلپذیر بینش همگن سازانه در متن نوشته های توصیفی امیل زولا: درباپی ناتورالیسم یا بازنمود اندیشه ی تخیلی؟ [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • همگن سازی فضا بینش همگن سازانه در متن نوشته های توصیفی امیل زولا: درباپی ناتورالیسم یا بازنمود اندیشه ی تخیلی؟ [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • هملت بررسی نقشمایه‌ نامه در نمایشنامه‌ هملت [دوره 2، شماره 1، 1388]

ی

  • یادگیری از طریق موبایل بررسی تاثیر حافظه کوتاه مدت بر توانایی یادگیری واژگان زبان انگلیسی فراگیران فارسی زبان از طریق تلفن همراه [دوره 2، شماره 2، 1388]

  • یادگیری واژگان بررسی تاثیر حافظه کوتاه مدت بر توانایی یادگیری واژگان زبان انگلیسی فراگیران فارسی زبان از طریق تلفن همراه [دوره 2، شماره 2، 1388]